Even voorstellen: Rita Ekkelenkamp

Van lijsttrekker naar lijstduwer stond er een poosje geleden in de Tubantia.

Ik ben Rita Ekkelenkamp, ik woon, net als u, in de mooie gemeente Wierden en ik woon in de Buurtschap Ypelo.

Samen met mijn man Henk heb ik een melkveebedrijf, door de vele en steeds veranderende regelgeving wordt het de agrarische sector in Nederland niet makkelijk gemaakt.

Na ongeveer 15 jaar actief te zijn geweest in de politiek ga ik het nu wat rustiger aan doen, ik ga genieten van mijn andere hobby’s en van onze kleinkinderen.

Toch zal ik deel blijven uitmaken van de schaduwfractie, om wat achtergrond info te blijven geven aan een geweldig team wat voor u klaar staat. We hebben een vrij nieuw team met allemaal enthousiaste mensen die kennis van zaken hebben. En klaar staan om de belangen van onze partij te vertegenwoordigen in de raad.

Laat uw stem niet verloren gaan en ga stemmen op woensdag 16 maar 2022.

Inwoners van onze gemeente Wierden heb ik leren kennen, als mensen die weten waar ze het over hebben.

Laat daarom ook regelmatig van u horen, denk mee, schrijf mee, en praat mee.

Als wij niet bij u komen, dan komt u naar ons toe, zodat wij uw inbreng kunnen meenemen in onze afwegingen.

Niet de dure onderzoeksbureaus zetten de koest uit, maar wij, inwoners van de gemeente Wierden, wij gebruiken ons gezonde verstand, en kennen de situaties.

Want de Lokale VVD Wierden-Enter verwacht dat u ook meedoet.

Ons verkiezingsprogramma is te lezen op onze website

Ik ben en blijf een luisterend oor voor u

Rita_ekkelenkamp@hotmail.com