Waarom jouw stem op VVD Wierden-Enter?

WAAROM JOUW STEM OP VVD WIERDEN-ENTER?
  • De VVD in Wierden heeft in de vorige coalities veel werk verricht om de ambities van de huidige coalitie te doen slagen.
  • Er zijn de afgelopen 4 jaren door de huidige coalitie veel zaken afgemaakt en nieuwe opgepakt. Een deel uit het coalitieprogramma van NEW-CDA is reeds gerealiseerd, maar een groot deel ook nog niet.
  • Wij, VVD Wierden-Enter, hebben na het lezen van de onderzoeksresultaten van de VNG (Vereniging Nederlandse Gemeenten) en een landelijk netwerk van accountants (BDO), moeten constateren dat onze prachtige gemeente Wierden de afgelopen jaren van rapportcijfer 8+ is gedaald naar een magere 6. Dit baart ons zorgen en verplicht ons tot keuzes maken voor de komende jaren.
  • De afgelopen 4 jaar heeft de coalitie de beloftes, die zijn gedaan tijdens de vorige verkiezingen, moeten waarmaken met geld wat eenmalig binnenkwam, denk bijvoorbeeld aan de COGAS aandelen die verkocht zijn en eenmalige overheidsgelden, waarbij de komende jaren nog veel extra geld nodig zal zijn, voor onderhoud en dergelijke.
  • Wij zijn trots op de expertise die wij binnen de VVD aan boord hebben. Deze gekwalificeerde mensen willen zich inzetten in de komende periode om het huishoudboekje en de klimaat vraagstukken aan te pakken. De VVD Wierden-Enter kiest dan ook voor een korte verkiesbare lijst van mensen die daadwerkelijk in de raad willen plaatsnemen en gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteit.
  • Ook hebben we twee kandidaat wethouders uit eigen gemeente die, zodra we in de coalitie zitten, elk hun plaats in kunnen nemen op de portefeuille die het best bij hun expertise past.

Woensdag 16 maart is de dag van de democratie: een dag waarop jij weer kunt gaan stemmen op de partij en de kandidaat die je het meest vertrouwt om jouw belangen in de gemeente te vertegenwoordigen.

Wij, VVD Wierden-Enter, vertrouwen erop dat je de juiste keuze maakt.

Daarom: laat je stem niet verloren gaan! Wil je een coalitie die het huishoudboekje weer op orde brengt en zorgt dat het betaalbaar blijft, een partij die opkomt op Lokale Rechts Liberale wijze, toegepast op de gemeente Wierden???

Stem dan VVD.

Jouw buurt blijft goed, maar wordt nog beter!

Dianne Harberink
Lijsttrekker VVD Wierden-Enter